skolan börjar igen

jaa nu har man börjat skolan igen och ska gör att nytt försök av det jag inte klarade av förra terminen denna terminen läser jag bara 75% lite mindre än förra terminen och det är rättkunskap, samhäll b, religon och engelska
två av ämene har jag läst innan och ska höga mitt betyg i.
har ett ganska slappt shema med sovmorgon varje dag börjar tidigas 10.30 ganska lyxigt med tanke på att jag inte är någon morgon människa.
Idag har jag varit iskolan två timma hade en lektion och det var samhällkunskap b sedan åkte jag hem åt lite mat och tog en dusch och vilade lite och för en stund sedan var david här och kollade på hans lilla kisse misse som han snart ska få och nu hade jag tänkt att börja göra min engelska läxa som ska in imorgon och antagligen blir det ikväll att ligga farmför tv eller kolla någon film och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0