komma igång igen

idag började jag med att ha sovmorgon till kl 13.10 men sov till kl halv 10 tog det lugnt på morgonen åkte in tillnskolan sedan och träffade en person jag köpte två  böcker ifrån samhäll och rättkunskap riktigt klad att jag fick tag på det  nu är det bara två böcker kvar men förhoppningsvis får jag dom med snart. sedan har jag hatt engelska och religion idag sedan åkte jag hem och sedan blev det att åka till gymmet och att får ett nytt tränings shema och sedan blev det en sim tur också, skönt att komma igång med träningen igen och nu har det blivit att ta det lugnt att kolla på fångarna på fortet  och nu time out sedan blir det nog att lägga sig och kolla en film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0