Ingenting

I torsdag startade jag dagen med en dusch och efter duschen ringde jonna och frågade om hon kunde komma hem till mig efter vi har varit här en stund åkte vi in till stan hämtade milo hos patrik och sedan lämnade vi honom på patriks kontor efter det gick vi och solade sedan blev det en snabbis på stan efter det gick vi och åt lunch.
efterlunchen var jag tvugen att åka till skolan var där i trygt två timmar sedan åkte jag hem. sedan vi 6 tiden åkt jag och mamma till träningen, tränade lite på gymmet och sedan simmade vi. när jag kom hem blev det att få i sig lite mat och senare på kvällen blev det att åka in till stan.

på fredagen åkte jag och mamma till affären handlade lite sedan blev det skolan och resten av kvällen vid tv.

idag har jag ingenting att göra hur tråkigt som helst får la under hålla mig med film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0