Uppsala

Just nu sitter jag i gabbis rum och gabbi blåser upp en luftmadrass åt mig hehe.
Idag började jag min resa 08.52 från herrljunga till stockholm det var gött, satt och kollade på gossip girl, 90210 och en shopaholics bekännelser. sedan när jag var framme i stockholm åkte jag vidare till uppsala där jag träffade gabbi, vi gick först hem till henne med packningen sedan åkte vi in till stan jag åt lite mat och sedan gick vi runt i stan shoppa lite, vi köpte champagne och jordgubbar som vi hadet tänkt äta nu, efter shoppingen hade gabbi kör övning satt och lyssnade på det sjukt bra var dom, alla sjöng as bra sedan åkte vi hem till gabbi och lagade mat och nu sitter vi här och vi är ganska trötta båda två men det blir jordgubbar och champagne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0