sista kvällen!

Idag har vi varit och shoppa igen det var kul, köpte lite smink till och ett fint sommar linne och en gullig typ bussfodral eller plånbok som dom kallar det. vi var där i 4 timmar och shoppade var rätt trött efter det så då la vi oss sedan och kollade på en film DUMPAD hette den den var faktiskt bra och nu har vi precis ätit mat och vi ska snart kolla på en film till och efter det blir det la att ta det lugnt och sova, egentligen skulle jag och gabbi åkt till uppsala idag men så blev det inte så imorgon måste jag åka upp till uppsala bara för att hämta min historia bok känns ju jätte nödvändigt men jag och gabbi hittade billiga biljetter så det blev inte så dyrt så imorgon ska jag och gabbi upp kl kvart i 5 för att ta tåget till uppsala för att gabbi har skola kl8 och jag får la slappa i hennes rum till hon slutar och sedan ska jag tillbaka till stockholm och mitt tåg går därifrån klockan 1  så nu är det inte lång tid innan jag kommer hem, kan säga att det känns skönt för jag vet att folk där hemma vill att jag ska komma hem och att dom saknar mig och det är ju positivt men kommer sakna gabbi och även stockholm och alla goa människor patrik och gänget har alltid skoj när jag är här men kommer åka hit snart igen blir förhoppningsvis till midsommar och det ä ju typ två månader dit. längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0