gråta

gillar verkligen att gråta till filmer, någon som håller med?
kommer massa känslor ut och det känns så underbart, önska att jag kunde dela med mig av min känslor men tyvärr kan jag inte göra det vill ju inte förstöra något.

imorgon är det valborg och jag har inte en anning om vad jag ska göra, förutom att jag ska till skolan imorgon och träffa jonna men kvällen vad händer då?

men på lördag blir det iaf fest,  kanske är vad jag behöver nu men vi får la se hur den kvällen slutar hoppas det blir en bra kväll för jag ser framemot det iaf.

If you go, I´ll go with you
en riktigt bra låt gillar den, tycker ni ska lyssna på den
Petter Seander – If You Go - I'll Go With You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0