Kört mycket bil idag!

min dag började med att jag skulle in till stan och ha dubbelkörlektion och sedan efter de kom mamma in till stan vi åkte ner till morfar och mormors grav och vattna blommor, en lång resa för att bara vattna blommor men det måste ju göras. och sedan åkte vi till knalleland för att kolla en sak snabbt sedan åkte vi hem. och då hade jag kör från ungefär  halv 12 till kl 17.00 och det är typ fem timmar fast hade la någon lite paus då och då men ändå men det var inte slutet på att köra för sedan åkte jag och mamma för att simma och träna då fick jag med köra till dalsjöfors och sedan in till stan för att hämta min syrra och sedan hem. Min dag har typ varit att sitta i en bil haha.

 men tar det lugnt nu iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0