Grand och min helg



Bilder på mig och gabbi innan grand i fredags

i fredags var jag och gabbi på grand vi var först hemma hos mig innan sedan gick vi till KU och träffade dom som var där det var kul att träffa dom för dte var ju ett tagsedan. sedan åkte vi till stan sedan när vi kom tillstan så hade jag glömt mitt leg inte så smart men min bror kom in med det sedan var vi inne på grand det var faktikst ganska trevligt dansade och träffade trevligt folk..

på lördagen var jag helt enkelt bara hemma för att jag inte mådde så bra men sedan åkte jag och mamma in till stan och lämnade min syrra på byttorp och sedan tänkte jag köpa lite godis på ica och där träffade jag patrik det var trevligtvar typ minst ett årsedan jag träffade honom.

sedan på söndagen åkte jag och mamma till varberg men vi åkte förbi mormor och morfars grav och gjorde den fin och då kom även britt dit och hjälpte till sedan åkte vi hem till britt och sedan åkte vi in till varberg och kollade på nya designade kläder kanske inte var min stil av kläder men det var ändå fina. sedan åkte vi och köpte pizza och kebab och sedan åkte vi hem till britt och åt det. sedan var vi där ett tag men senare åkte jag och mamma till borås igen och när jag kom till borås skulle jag vidare med tåget till gbg men då var tåget sent och jag fick vänta en halvtimme till blev jätte sen men tillslut kom jag till gbg och träffade joachim det var trevligt sedan imåndag så var jag med joachim hela dagen och sedan åkte jag hem självklart gick bussen söder när jag åkte hem och fick vänta en halv timme i borås på en annan buss men tillslut kom jag iaf hem

idag har jaghatt körlektion och det var ganska bra har inte mycket kvar nu så hoppas att jag får körkort snart iaf i år hoppas jag på. sedan idag har jag kollat på film och lagat mat för jag börjar bli sjuk har ont i halsen men ska iaf träna ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0