En bra början på veckan...

Nu är det ett ny vecka och dom flesta har la höstlov nu iaf här runt omkring.
så igår var jag, mamma och min syster på lager 157 och shoppade lite jag hittade inte så mkt men lite iaf sedan på kvällen fick jag ett sms av anton som frågade om jag ville hänga med på bio och det gjorde jag vi såg flickan som lekte med elden as bra var den sedan åt vi lite på max ochåkte hem till mig och brände lite film till honom och sedan var det dags att sova.

idag vaknade jag av att gabbi ringde mig klcokan var mycket ungefär 11 jag gick upp efter ha pratat med henn kollade lite på film och åt lite mat efter det gick jag ut för att rida jag red en lång tur var nog ute ungefär 1h 20 minuter och nu ikväll blir det träning på gymet och lite simmning kanske och sedan bastu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0