Hänt det senaste dagarna...

för att ta allt så kort som mäjligt förra veckan blev det
Göteborg med gabbi på onsadagen och thomas sabo visning med tjerna.
Handlade rätt mycket kläder i göteborg och köpte ett armband på thomas sabo visningen.
På torsdagen träffade jag Jonna på kvällen vi tog hål i öronen och sedan gick vi på klubb dag på gina.
på fredagen var jag hemma mest men åkte in till stan för att hjälpa mamma att handla mat sedan var jag hemma och kollade på idol. och resten av helgen var jätte bra. igår var jag hemma och pluggade och idag har jag varit hemma med och städat mitt rum och snart blir det att träna och sedan plugga trafik.

ska försöka blogga lite mer än vad jag har gjort det sista.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag vill se kort på hålet!!! Gjorde det mycke ont?:P

2009-11-03 @ 17:06:26
URL: http://darksecrets.blogg.se/
Postat av: Gabbi

hahahhaha^^ illa ;) vad sa din mamma då ? :P

2009-11-03 @ 17:22:44
URL: http://darksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0