Mycket Tankar

har kollat å idol ikväll och bara tagit det lugnt idol var bra idag alla idol är så sjukt duktiga det är nästa svårt att välja vem som är bäst för alla är bra på sina sätt och en del är så  olicka.



idag har mina tankar verkligen gått fram och tillbaka, hit och dit och jag vet verkligen inte hur jag ska göra så fort jag kommer hit jag är nu, börjar jag tvecka på om det verkligen är rätt. Men jag vill inte såra någon men sedan tänker jag på hur min omgiving är och hur det skulle bli då? behöver verkligen hjälp av någon som verkligen känner mig hur jag ska göra.. jag tror jag är lite kräsen stör mig på minsa lilla fel men det är för att jag vill att det ska kännas helt rätt det finns en del ställen där det verkligen känns rätt men vet inte om det gör det just nu hur ska jag göra :S

Kommentarer
Postat av: Matao

Nej, Tibro är Sveriges absoluta rövhål. Varför var du där för?

2009-11-08 @ 11:18:31
URL: http://coolyourboots.blogg.se/
Postat av: Matao

ok, trevligt. Förmodligen vet jag vem det är med tanke på hur litet Tibro är.. Det finns några få vettiga människor där trots allt, så lycka till :)

2009-11-08 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0