Mycket att Tänka på....

ska la börja med att säga att den onsdagen blev ju inte som jag och sophia ville att det skulle bli. självklart missade vi Petter helt vi trodde att han skulle spela halv 11 som han persoligen sa till mig men som vanligt borde vi veta att den tiden som dom ska spela aldrig stämmer men det blev en tur till gbg och det är ju aldrig fel förutom att jag hade lämnat hjärnan på fel ställ åkte till gbg utan mobil som ställde till det ordentligt, tror inte riktigt att det var min dag.

Men iaf just nu är jag väldigt upptagen, kanske därför jag är seg med att skriva jag har allt för mycket problem som dyker upp och jag orkar inte med det blir så trött på allt,  tur att man har bra vänner som finns iaf.
är bara så trött på idioter och mig själv.......

men har hatt en underbart skön helg iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0