Älskar smycken.

idag började jag med att kolla Riverside och Andra avenyn. sedan senare på dagen skulle jag in till stan för att jag skulle till arbetsförmedlingen och det var ett kort möte han tyckte inte att jag skulle vara där överhuvud taget på grund av att jag ska läsa till våren och har jobb i jul men han tyckte att jag var duktigt som ändå kom dit:)

sedan gick jag lite på stan så klart handlade jag lite smycken som vanligt blev ett armband och en ring på gina.



dom var ett tagsedan jag köpte men jag tycker osm är så söta

sedan idag renade jag lite smycken från mina smyckets träd nu ser som ut så här och detta är bara en del av mina smycken.


Nästa alla smycken på detta trädet betyder något<3

här är en del smycken till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0