en vecka kvar

Nu var det ett tag sedan jag bloggade typ två veckor sedan men har inte riktigt varit sugen på att blogga.
Det var en riktigt rolig helg var ut med gabbi, malin och carro var längesedan jag var ut på trägårn och känner verkligen att jag har saknat det måste gå ut offtare.
Sedan på söndagen var jag och jonna och kollade på en balklänning och sedan hade jag och gabbi mysfilmkväll och jag sov hos henne.

Vi har lediga måndag och tisdag och då var jag med sonny och nu har jag även blivit katt vakt åt min farbrors katt så måste och till den varje dag. sedan har jag jobbat en eller två timmar per dag för att hjälpa pappa.

Det är precis en vecka kvar till jag fyller år, känns ganska meningslös att bli 19, ingen rolig fördelsedag blir det nog inte med att stå på en mässa heladagen men det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0