jag säger bara....

KILLAR!
undra hur vi tjejer igentligen orkar med killar! Vissa har ingen hjärna att tänka med men hur normal är det att säga elaka saker om en tjej som man "gillat/älskat" eller inte ens har gjort det överhuvudtaget, just nu kankse jag bara pekar på ju en person men jag förstår inte vad får han utav att  säga massa saker om tjejen kroppslighet och hur den ser ut och hur den omgiving och familj är?

i storsätt igentling som tur är att jag inte tar illa upp av detta men en del kan göra det och därför är det helt sjuk av att killar kan betesig såhär men nu påstår jag inte att tjejer inte är såhär.

men det västa är att han säger emot sig själv helt och hållet, ljuger och vill bara att jag ska tro att allt det jag gjorde att det var han som i själva verket gjorde det.

men som tur är det slut  THE END!

( som ett sista citat " han var inte bra för dig, du förtjärnar någon som tar handom dig ingen du måste ta handom")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0