Sleeping beauty "Releasefest"


Sleeping beauty spelade på pustervik i lördags deras releasefest för deras nya album.
jag tycker då att spelningen var väldigt bra efter vänta på försening som var en timma. men så dök det upp en ny intresant människa i bandet killen petter som spelar saxofon jag tror han hette petter han med. Men spelningen var drykt en timme lång och det var fart och ös bara en balad. det var ganska mmycket folk där kan jag säg det kan man inter tro att det skulle komma så mycket folk.
Sov hos min bror den natten fick även med han till releasefesten bara för att jag inte ville gå själv så han stog ut med att vara där i över två timmar och förhoppningsvis får jag deras album på posten nu iveckan om inte petter glömmer göra det annars får jag påminna honom, längtar verkligen efter att få hörs det har ju väntat länge på det

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Låter som att du hade kul på festen! :) De bra det!! :)

Yes. Han åkte torsdag med mor, far, morbror och moster^^ Hans mamma fyllde år i söndags :P så kom de hem igår :)

2009-02-24 @ 15:08:27
URL: http://darksecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

all merch kommer med till Borås :) Om vi inte säljer slut på´t i Karlskrona.. Men det tror jag knappast. T-shirten kommer kosta 100:-

2009-02-24 @ 18:24:18
URL: http://co

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0