Kristian Anttila nya video "Din Kärlek"

låten din kärlek är ganska bra för övrigt men när jag såg videon blev jag lite fundersam hur själva videon går ihop i låten men jag är inte förvånad över det brukar vara så när det gäller kristian saker måste nog funder ett tag och se den några gånger men jag fatt iaf att det utsplar sig i västa frölunda. det jag diggar mest i videon är nog att det är ganska bra målat och i slutet när det står på scenen i slott skogen  när petter är med i bild och kristian bli halshuggen men det med hals huggningen kan jag inte få någon koplig till låten.

är din nyfikna så kolla in videon
http://www.youtube.com/watch?v=AmAlU7QF2cM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0