Helgen

 I fredag kväll  så var Carro, Robert, Gabbi, Patrik, Malin, Christian, Sonny hemma hos miga. vi började med att äta mat det var riktigt najs sedan spelade vi spel kommer inte riktigt ihåg vad spelet hette men man skulle förklara ord med andra ord sedan kollade vi på film och sedan blev klockan väldigt mycket men det var en mysig kväll iaf. det måste göras om tycker jag.

på lördagen åkte jag och sonny in till stan lite köpte byxor och åt mat sedan på kvällen skulle vi på släkt kalas hos mina kusiner en kusin fyllde 25 och den andra 18. sonny fick träffa nästa hela min släkt på pappas sida det var ju trevlig. sedan åkte vi hem till sonny och sov där sedan på söndagen sov vi länge och slappade heladagen med att spela supermario och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0