Bombat av folk på Kappahl

Torsdag
praktik på kappahl heladagen det var en ganska lugn dag paklade upp varor som vanlig det är det man oftast gör på torsdagarna efter det åkte jag och min familj till gbg, hem till min bror och firade hans födelsedag han fyllde 23 år. sedan åkte vi hem och blev inte mycket mer än att sova när jag kom hem.

Fredag
praktik heladgen idag med, men vilken skillade det var från en lugn torsdag till en  bombad kappahl det var massa folk nästa hela tiden kassa var det kö i och folk sprang över allt. det var så att kappahl hade ett erbjudande idag och imorgon att man får 25% rabatt om man har fått en kubong hem i brevlådan eller ett sms om man inte hade fott ett sms fick man gå med i det och fick 25% rabatt på hela köpet. inte konstigt att det var mkt folk är helt slut idag inte van med så mkt folk och jobb på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0