Trött

det är tungt att jobba i den röda lilla stugan känns som att jag har feber och är jätte sjuk för att jag är så trött och ont i kroppen när jag kommer hem det behövs mycket sömn kan jag säga nesta vecka kommer nog bli bättre posten är ett lite lugnare ocjh skönare jobb blir inte så mkt stug jobb då. men dom ommer som bara den så mycket pengar får jag in! imorgon blir dte bara jobb 4 timmar och sedan ska jag vila upp mig på måndag  så jag orkar med veckan.



för några dagar sedan släppte dom ut HUltsfreds först artister och självklart bra artister för hoppningsvis blir det Hultsfred i år igen dom bra artiserna var Kent stort plus och shout out louds.
ska nog köpa biljetter snart hoppas bara att någon mer än jag och gabbi är på men det hoppas jag har ni lust att hänga med säg till bara.


vi är helt klart söta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0