senaste dagarna

I lördags började jag dagen med en fika kl 9 på morgen på orion med Gabbi och Carro det var mysigt, sedan nrä klockan med 10 började vi shoppa sen kom Jonna också  och senare på dagen kom även malin och gjorde oss sällskap. jag fick köpt ganska mycket en klänning som jag ska ha på nyår, ett par jeans, parfym och underkläder älskar deras trosor. sedan på söndagen inhandlade jag en mini laptop på 10 tum gillar den jätte mycket skönare att ha den är min andra dator.
Imådagen blev det ett besök hos joachim i göteborg det var trevligt  var ju ett tagsedan jag träffade honom,
Igår blev det köpt lite dricka till nyår helt otroligt att min föräldrar köpt ut åt mig har nog nästan aldrig hänt innan sedan träffade jag Jonna, gabbi och patrik hände på dom att handla mat till nyår sedan blev det träning på kvällen det behövdes var helt slut påkvällen sedan.
Idag fyller min Mamma år så vi ska fira henne nu ikväll när min moster och hennes man kommer hit ska bli trevligt.
och imorgon är det nyår och då blir det fest hos Jonna och sedan kommer jag nog ha stockholms besök hemma hos mig så kommer antagligen att ha fulllt upp i tre dagar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0