JULAFTON

nu kommer mitt inlägg om julafton.

började med att jag fick två julklappar i strumpan på morgonen och det var en mascara och underkläder sedan åt vi gröt tillmiddag inget som jag tycker är sådär jätte gott sedan eftermaten började vi dela ut julklappar jag fick ett stativ och en fjärrkontrol till min kamera smycken, hudkräm, kent nys cd och en biobiljett och pengar. sedan senare på dagen åkte vi till kyrkan och lyssnade på julmusik och sedan på kvällen åkte vi och firade jul med släkten åt massa julmat och vi hade julklappres, en jätte trevlig julafton.


mina syskon och jag

pappa var tomte

familjemys

Min syster och jag

julmat

julmat

Johanna och vidar

släkten

mina kusiner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0