Hisingen luktar gräs, mamma!

I tisdags var elinor, Gabbi och jag och lyssnade på navid modiri & gudarna i göteborg.
Det var riktigt bra faktiskt och det var tydligen den sista spelningen på länge.
Blev väldigt glad att harriet var där också så att dom sjöng "I väntan på stormen" som jag tycker är grymt bra.
Tog lite bra kort som kommer längre ner.

På onsdag åkte jag och elinor till gbg igen för att se Markus Krunegård.
Krunegård var riktigt  bra men tyckte nog att han var bättre på Hultsfred.
Fast det spelar ju ingen roll nu men skulle vara roligare att se Krunegård på en mindre spelningen.
Fick däremot igen bra bilder på krunegård det var för mörkt och dåligt batteri.

Detta är ungefär vad som har häntt i vecka har jobbat festen av vecka men nu blrjar det hårta tiderna igen,
inget jobb och måste börja sök jobb, inte kul alls men vad ska jag göra annars.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0