söndag



söndagar är så grymt tråkiga händer inget
men min helg har varit ganska bra och lugnt, precis så som jag ville ha det
nu ocför har festat typ varje helg h nästa helg blir det fest för min Bästa vän Gabbi som fyller 18! Så det var skönt att ta det lugnt för en gångs skull. Fredag var jag med gabbi, anne och hennse pojkvän, carro och henns pojkvän vi spelade spel och hade det trevligt och igår var jag i morfars hus som vi har sålt nu känns hemskt att man kanske aldrig mer får komma till det huset men det känns ändå skönt för det känns så konstigt att vara där när morfar inte är där, jag saknar verklihen honom<3 Har lite små saker som jag fick igår  som har varit morfar dom kanske kommer upp på bild lite senare någon dag. Idag har jag börjat städa lite, får hundra kr av mamma om jag städar hela övervånigen det är ju inte så jobbigt. behöver verkligen pengar. imorgon är det skola har en lektion så skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0