Kristian Anttila "Torpa hallen"

KRISTIAN ANNTILA


i torsdags var det spelning i torpahallen men kristian anttila. det var nog den dåligaste spelningen med kristian på länge hade förväntat mig lite för mycket tror jag hade tänkt lite mer ös så blev ganska besviken när man kom i där står en sen i mitten och så en massa olika sporter på olika stationer runt omkring hela hallen kände som att man hade kommit lite fel så snart hoppas jag han kommer med en spelning med liste ös och man kan dansa och hoppas till hörde ett rykte om att han ska spela på storan snart men vi får la se.
men endå kul att se kristian eftersom att jag inte har sett honom mer än en gång i




BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0