Mitt Lov

Jag vet att jag är eg med att skriva här men här kommer mitt lov.

Måndagen
var med Rebecka, Nathalie, Carro, Sanna och Karro vi var hemma hos Nathalie hade skoj och trevligt.

Tisdagen
var jag med carro vi åkte till göteborg ich shoppade lite carro köte present till robet och hade lade lite kläder jag köpte trosor och godis. sedan åkte vi till borås och kollade på lite andra presenter sedan träffade vi jonna, jag och jonna åkte till knalleland och kollade på skor.

Onsdagen
tränade jag simmade i badhuset och sedan träffade jag jonna vi åkte och köpte skor och gick lite på stan.

Torsdagen
var jag hemma och städade och tog det mäst lugnt

Fredagen
var jag med gabbi gick på stan och hade myskväll hos becca en stund.

lördagen
var det korgen på kvällen och jonna fyllde år.
vill helst inte berätta den kvällen.

Söndagen
tog jag det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0