min dag, icke bra

ibland händer det att det kommer jobbiga dagar. det börjar dagen med att jag försover mig andra gången denna veckan och stressar till bussen som tur är han jag precis med den. kom till skolan och fick värden huvudvärk kändes som någon bankade mig i pannan as hårt. och jag hade svenska sedan hade jag afärsjuridiks prov som jag inte hade övat till så jag gjorde inte provet.

Sedan så gick jag till sjukhuset och hälsade på gabbi och hon mådde ju inget vidare som man kan förstå i den sittvationen led med henne men det kommer ju bli bättre som tur är och att allt gick som det skulle än så länge. sedan åkte jag hem och tog dte lungt.

Senare på kvällen så åkte jag och simmade en åinsam sak hände jag halkade som tur såg ingen det men fan vad jag blev chockad haha^^ och sedan simmade jag 1000 m sedan åkte jag hem och nu har jag kollat på idol och en film och bara tagit det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0