inte alls smart....

idag började jag dagen med svenska NP inte kul blev inte alls nöjd med der jag skrev  hopppa det går bra iaf.
sedan när jag sätte mig å bussen hem så ösregnade det och fick till och med vänta på mamma i 20 min i ös regn, då var jag sur. sedan skullle jag in till stan för att ha gitarr lektion och jag hitta inte min plånbok och antog att jag hade glömt den på bussen eftersom att den inte fanns någon annabstans fick betala med pengar istället och sedan frågade jag på bussen  när jag åkte hem om min plåånbok som tru var var det samma bus och han hade min plånbok snack om tur men hur smart är man att glömma sin plånbok då inte alls smart inget jag ska göra om haha.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hur glömmer man sin plånbok?^^

2008-11-13 @ 01:05:11
URL: http://darksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0