svårt val

det jag hatar mest av allt är att välja och att göra val i livet
 jag har verkligen as svårt för sådan och jag hatar det
nu har jag ett stor problem det det bara gäller för mig att välja och ta det känns bäst
ingen annan kan välja åt mig det hänger bara på mig själv
jag sitter här hemma och mina tankar går förfult och jag har verkligen as svårt för att bestämma mig
men ska förstöka lösa problemet på ett sätt och jag hoppas detta funkar annars orkar jag inte
då är det nästan som att jag skiter i att välja överhuvutaget men jag känner att jag måste

åå jag hatar verkligen detta låt mig bara försvinna gör valet åt mig så får jag leva med det.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 19:31:26
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0