Lördag

image73
Igår så såg vi State of Drama dom var as bra fast jag knappt hade hört dom innan och dom var riktigt trevliga också det är riktigt najs.
sedan så åkte jag hem och gjorde inte alls mycket den kvällen .

www.myspace.com/stateofdrama



idag så har jag varit hemma Mamma kom hem med cyklarna idag jag och min syster tog en lite sväng sedan övningskörde jag till Fristad och hem igen sedan har jag mest lata mig men det är skönt och imorgon måste jag verkligen plugga har mycket att göra till måndag hehe det är illa men sånt är livet. slutar ju snart.

image76i torsdags klippte jag mig tänkte visa en bild på det om det är någon som är intreserad av att se min nya frisyr är riktigt nöjd för en gångs skull.









Hoppas ni också har hatt en bra vecka
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0