kortege fest

igår så gick jag till skolan vi 12 hade en lektion och på den lektionen hade jag natur prov det gick ganska bra tycker jag när man inte har öva så mkt som man borde göra men men sedan åkte jag hem igen gjorde i orning mig och åkte i till stan gick för att kolla på kortegen med Jonna sedan åkte jag hem till carro vi förfestade lite och sedan åkte vi och mötte gabbi och sedan gick vi till festen i kårhuset trvligt trevligt det var några dåliga band som spelade och vi dansade ganska mkt. sedan skulle vi åka hem vi gick till mc donals först nice sedan gick vi till södra och där mötte vi cedric och viktor. detta slutade med att viktor hängde med mig hem och nu typ ligger han i min säng sover och mår typ dåligt hanär nog lite bakis men så bilder när man dricker mkt:P

ikväll blir det Navid:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0