är så trött på skolan

jag är verkligen jätte trött på allt som är iskolan tror att jag bara har lust att skit allt som är kvar men jag måste göra allt som jag har kvar få kämpa dom tre sista veckorna jag måste verkligen det.

idag så har jag gjort ett prov som jag låg efter med det gick skit bra fick MVG :D
och så har vi börjat med uf företag idag det är verkligen mycket att göra tur att vi inte ska göra så mycket med det innan nästa tremin så jag hinner vila mig innan man måste vara iskolan dygnet runt. nu sitter jag och har näthandel as tråkigt skriver om massa saker orkar fan inte det och att jag har jätte ont i huvudet orkar inte konsentrera mig det är jätte jobbigt.

senare idag ska jag träffa Gabbi, Carro och Jonna vi ska shoppa och sedan och sedan kolla på teater och sedan kolla på ett band som jag inte kommer ihåg vad det hette. men det blir nice iaf och senare på kvällen vet jag inte alls vad som händer men det märker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0