Tisdag

idag har jag varit hemma tagit det lungt precis som jag har gjort det hela långa helgen, imorgon bli det skola uscha. och minnes stund för rektorn dan som dog:( undrar verkligen hur stämmningen på skolan kommer vara nu, om läraran orkar ha några lektioner men jag först¨r att det är svårt att förlora någon är nog det svåraste som finns speciellt om man känner personen.har själv varit med om det 4 gånger.

idag har jag städat lite och gjort lite skolarbeten som skulle ha varit klara innan men nu är jag klar meden del av dom speciellt dom som skulle vara klara tills imorgon iaf:)  och sedan har jag kollat lite på tv och tjänat lite pengar med med att hjälpt pappa, uppe i 200 kr nu:) och det ska bli mer:) det är mycket när man är fattig som jag måste ju ha råd med ett fritidskort som jag kom på att jag inte hade råd med och hela lovet blir förstört om jag inte får ihop till det men det ska jag nog klara av:)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0