Onsdag skolan igen

idag var det skolan då började med att vi hade sammhällt och sedan så var dte minnestudn för rektor dan minnesstunden var jätte fin all fick tända ljus och gymnasichefen pratade och en präst. sedan hade vi svenska och ska börja läsa en bok nu något kul iaf istället för att hålla på med epoker och annan ointresant skit och vi fick även välja själva vad vi ville läsa för bok:D hehe sedan hade vi naturkunska fick reda på mitt prov gick faktiskt riktigt bra inte långt ifrån vg men jag nöjer mig med ett g. sedan åkte jag hem och nu vill jag bara vila och ta det lungt är as trött imorgon har vi dans uppvisning på idrotten, pinsamt:P och GABBI kommer hem idag yes har mycket att berätta för henne och hon har säkert mycket att säga till mig med:D om en vecka exakt fyller jag 18 år.
 byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0