Norrland

en sak jag längtar så otroligt mycket till är Norrland jag vill dit nu jag älskar sommarkvällarna där och gemenskapen med min vänner mina norrlands vänner och mina växjö vänner och min bästis så klart, kan inte bli bättre.
just nu sitter jag och lyssnar på Oasis - Wonderwall glömmer aldrig kvällarna när John satt och spelade den låten på gitarr och sjöng, den är verkligen en sommar låt som man spelar på en sommar kväll uppe i norrland längtar dit saknar dom så otroligt mycket jag vill att det ska vara sommar och augusti månad, ta mig dit!

image58

Kommentarer
Postat av: John

Hihi. Jag blir ju rikskändis ;)

2008-04-15 @ 21:45:30
URL: http://jonningen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0