Min födelsedag 19 Mars

okej nu ligger jag bara en vecka efter här i min blog men jag börja med min födelsedag.

morgonen började bra med att jag fick en hur god frukost som helst av min kära mamma jag fick färskt bröd med skagenröra och jätte god juice. sedan fick jag ett kuvär med pengar i 500 kr men det var inte dett ända jag har nämligen fått ett nytt rum nyss som jag har målat om och fått nya möböer till som gick på ganska mycket så jag är väldigt nöjd med vad hag har fått. när jag kom till skolan skulle jag ha svenska prov och det gick skit men men jag bryr mig faktikst inte om det sedan hade vi samhälle och vi satta bara ner i biblan och pluggade lite sedan had evi naturkunskap och sedan slutade vi då gick jag och köpte mig en plattång för dom pengarna jag fick av mamma och sedan gick jag och mötte Carro och sedan kom gabbi vi gick på stan en stund och sedan gick vi och fikade på orion det var mysigt sedan gick vi en tur på stan igen och gabbi försvann och jag och carro handlade lite på HM och sedan gick vi ner till sandwallsplatsen och kollade på ankorna i solen. sedan dök gabbi upp igen och sen han vi inte mkt mer och jag åkte hem och på bussen mätte jag min syrra och fick ett paket av henne med ett halsband i som jag hade önskat mig. sedan när jag kom hem började jag packa för jag skulle ju till växjö nästa dag och träffa kompisar och gpå på kent konsert.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag försökte förklara för dig förut idag men fick aldrig riktigt fram det..

Bara för att du "ligger en vecka efter med bloggandet" betyder det itne att du måste skriva om varenda dag. Det är liksom oviktigt nu! ;)

Skriv helldre om det du känner eller gjort precis nu när du satt dig ner igen vid datorn och tagit dig tid till att skriva.

Skulle det till exempel inte varit mycket trevligare att skriva om Kentkoncerten vi nyligen var på eller hur trelivg Håkan var?

Jag bara undrar :) LIksom gör som du vill så fortästter jag med mina ärliga kommentarer, precis som jag alltid gjort :)

2008-03-26 @ 01:52:51
URL: http://darksecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0