Måndag

Dagen började med att jag gick upp tidigt halv 7 för att jag började 8 för att jag var tvugen att gå på surporten för att jag hade missat två svenska lektioner och har prov nu i veckan. sedan hade jag matte och sedan samhäll och det var tråkigt som vanlig sedan lunch och då gick jag och möte gabbi i detta hemska vädret snöslask uscha var jätte blöt om fötterna sedna hade jag turism och vi fick sluta tidigare och sedan möte jag ida och Jonna vi gick på stan ett tag sedna sätte jag och jonna osss på orion och fickade vi satt där typ två timmar och pratade det var mysigt sedan åkte jag hem. har inte gjort något nyttigt alls idag uscha fy mig.  och sedna har bilddagboken jävlats också och gjort om hela skiten hatar det det nya suger fett snälla ge den gamla bildagboken tillbaka annars dör jag.
iaf det var min dag ich det är 3 dagar kvar eller snart två sedan åker jag till växjö längtar och på onsdag 18 år blir man då:)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0