Lördag

jag gick upp kl halv sju för att ta bussen som gick halv åtta. skulle nämligen till skolan skulle mötas kl 9 för att vi skulle åla till göteborg och gå på TUR - mässan. det var riktigt kul faktikst fick lite saker och massa gartis godis och lite pennor och så fick vi anskitsmålning och annat...  sedan så åkte jag, rebecka, Malin och Emma in till centralen för att äta på burger king och då kom sandra för att hon skulle få sin tåg biljjet och jag fick pengar av henne sedan gick vi och bokade tåg biljett så att hon kunde komma hem från växjö. sedan tog jag bussen kl 15.20 hem, men det var ingen trevlig buss tur hade as ont i magen (mensvärk) trodde jag skulle dö. men kom iaf hem sedan och gick och gjorde orning mig för att vi skulle åka till britt  och kurt för att min moster Britt och jag fyller år så vi hade ett lite kalas bara min familj och britt och kurt. Britt fyller den 18 och jag den 19. jag fick mitt packet av min bröder eftersom att jag inte träffar min bror så mycket fick 300 kr av dom och 200 kr av britt och kurt. vi fick mat också hemma hos britt vi åt ris med kyckling och mango det var riktigt gott sedan fick vi tårta som mamma hade gjort, älskar den tårtan. sedan kollade vi på melodinfestivalen jag ville att sanna skulle vinna och inte carlotte men men carlotte van ändå henne låt var ju bra men sannas var bättre tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0