Fredag

uadg så skulle ajg har prov i inkop och varuhantering men så fick vi reda på att våran rektor Dan hade dött och alla lärare ställde in alla lektion vilket jag förstå efter det som hade hänt. det var riktigt hemkst. tycker verkligen synd om all som kände honom han var bara 45 år:/ tragist men sant jag vet hur det är att mista någon man älskar eller tycker om.

sedan efter det hängde jag med elizabeth hem, dte var kul vi åt frukost kl 11 hahah^^ belv propp mätt elizabeth tvingade mig att äta mycket hehe^^

sedan när jag kom hem så köpte pappa med mat hem mcdonken mat trodde jag skull spy efter det uscha! gillar inte mc donken mat. sedan kollade jag på gossip girl och lyssnade på håkans ny singel ochhan kommer till bengas den 26 mars signering:) ny skivan släpps då:)

byebye är för trött för att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0