Fredag 29 februari

Jag, gabbi och carro åkte hem till mig för att gör iorning oss man skullle klä ut dig för den var typ bättre förr tema ungerfär 70 talenet då hhe jag blev glam rockare och carro en 70 tals vanlig person och gabbi punkare, sedan åkte vi in till stan och mätte malin och louise sedan drog vi tillsandra där förfesten började det var några andra där med:) det var jätte kul drag massa vodka och rökte lite inte bra det hehe  ska nog inte röka igen dumt av mig att göra det. men men sedan gick vi till bäcking som jag har glömt hel och hållet hehe^^ sedan kom vi in där och vi gick till toan på vägen dit han jag spy två gånger jag tror det blev lite för myckte vodka den kvällen eller ås hade jag ätit för lite mat deb dagen. men jag mådde inte så bra i en timme men sedan ble jag på humör igen poch dansade och efter någon mminut så strulade jag med någon kille jag inte vet vem han  är hehe han är okänd haha^^ men det var en kul kvälle iaf men kvällen var inte slut där utan sedan kl 1 slutade alllt och jag och gabbi skulle hem tillmig fick vänta på busssen i 45 min den gick kvart i 2 sedan var vi tvugna att gå 2 km hem till mig illa men vi klade oss och dagen efter modde man inte jätte bra men det överlevde man iaf hehe^^

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0