orka eller inte

jag vet faktikst inte om jag orka bry mig längre är ju precis likadant igen.
 blir alltid så orkar inte med det.
visst kan man vara upptagen med annat men du kanske kan spendera några sekuder på att bry dig lite om mig också och det märks inte precis just nu iaf
visst jag förstår att det är viktigare men tror inte att du ska få något tillbaka heller
eller begär inget av mig för jag orkar inte ge något men aldrig få något
det tar på krafterna och jag vill inte bli besviken igen
lova inget du inte kan hålla för då gör du mig besviken och jag vill inte bli det
det bästa är kanske att du får ta dig tid till mig
innan det kan det inte hända något
det kan bli bra om du gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0