Onsdag

nu tänkte jag skriva fortsättningen på onsdagen....
jo jag var i min brors lägenhet och väntade på att klockan skulle bli 9 för då skulle jag träffa Adam så jag kollade på en film (heaven) tror jag den hette, bra var den iaf. sedan så somnade jag lite och sedan åkte jag ner till stan, bytte spår vagn och hoppade på samma spårvgn som Adam satt på det var lite kul. hehe^^ sedan gick vi hem till honom, då skulle vi göra pizza så Adam började baka och vi kollade på fotboll och sedan gjorde han pizzorna det var jätte gott. och nu tänkte jag inte skriva mer  men det var en underbar kväll, natt och morgon  och har jag gått hela dagen och tänkt på Adam.

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0