Onsdag

Gabbi, Louise, Carro och jag åkte till Göteborg för att leka fotomodeller i en studio i göteborg. vi blev först sminkade as snyggt och sedan så fick vi fixa hret själv och sedan var det direkt i i studion och blev plåtad det var skit skoj tycker jag har inte sett min kort än men jag fuderar fortfarnde på om jag ska köpa några kort det är ganska dyrt det ostar typ 500 kr för 3 st kort vet inte om jag villl vara så ego att köpa 3 st kort på mig själv ör 500kr men det kan ju vara kul att ha vi får la se sedan åkte gabbi, carro och jag och tog lite kort på oss ute i gbg med sedan träffade vi robert,  carros pojkvän sedan för svann dom och då var det bara jag och gabbi kvar vi sätte oss på burger king och åt mat sedan åkte gabbi hem och jag åkte till min brors lägenhet sedan tänkte jag berätta i ett annat blogg inlägg lite senare ikväll eller i natt.

Kommentarer
Postat av: carro

min aojkvän :p haha jaja visst ! ^^

2008-06-27 @ 12:14:30
URL: http://metrobloggen.se/ibstudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0