Lille Napoleon

igår så var sophia och jag på Bengans för att lyssna på Kristian Anttila och köpa han nya album "Lille Napoleon" .
hade stora förhoppningar på detta Albumet eftersom att jag hade hört en del av låtarna innan fast live då, jag kan ju säga att jag tycker om alla låtar men det är inte samma sak att lyssna på albumet som att höra dom live, jag tycker att det skulle vara lite mer ös på albumet för det är mer ös live.  men jag har inget att klaga på iaf. Gillar ju alltid kristians musik.

1. Västra Frölunda
2. Hårt godis
3. Vill ha dig
4. När ingen annan ser
5. Smutser
6. Tom Petty
7. Som Fjädrar
8. Din kärlek
9. Benjamin och jag
10. Oceaner


Just nu tycker jag mest om När ingen annan ser ,  Smutser  och Din kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0