Längtar

jag känner mig verkigen sliten har jobat massor de senaste dagarna hinner inte göra något mer än sova och jobba och kolla på tv. att gå upp kl 6 på morgonen är inte det roligaste blir så tröttt på dagarna då. men det positiva är att jag får pengar jobbar mer än 3 timmar per dag och 70 i timmen det är bra det är iaf upp nästan i 2000 kr nu det blir gött när man får dom pengarna och ska dra iväg till stockholm. men imorgon ska jag inte jobba så mycket för jag ska träffa Adam imorgon. hoppas på fint väder så vi kan ha pick nick på berget där han bor det skulle vara så mysigt så jag hoppas på sol eller jag nöjer mig så länge det inte regnar. längtar verkligen efter honom fast jag täffade honom förra veckan tänker på honom. så längtar tills imorgon. det är en vecka kvar till jag och gabbi åker till stockholm det är najs. längtar...
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0