Jag längtar så att jag bli galen



den 4 augusti åker jag till landet norrland om man kan kalla det landet eller iaf jag åker till norrland uppåt i landet sverige eller norrbotten enligt John. ska till ett läger utanför önsköldsvik som heter Tejp detta kommer bli tredje året jag är på detta lägret. jag tror att detta lägret är en utav dom roligaste sakerna jag gör på hela sommaren. Den veckan betyder hur mycket som helt i mitt liv och alla sköna människor man träffar och man blir så bra kompisar med dom så det känns som att man har känt dom hela sitt liv fast man bara har träffat dom en vecka men det blir ju så när man träffas flera dagar. Men i år har jag typ igen koll alls på vilka som ska åka dit eller inte ska dit jag har inte ens anmält mig själv än men det ska jag göra snart. men jag hoppas att dom felsta av dom jag träffade förra året ska dit blir roligare då om man träffas igen.men när jag anmäller mig tror att jag ska ha volleyboll eller fotboll iår det låter skoj får man lite träning samtidigt, alltid bra. tänk att det tar typ 13 timmar att åka dit upp i buss fast det roligaste är ju att man passerar massa stora städer utan att man ens tänker på det tex stockholm, uppsala och några till. men det händer en speciell ska samtidigt som jag är på lägret en speciell person kommer att hälsa på mig, jag längtar verkligen efter att träffa honom han är verkligen en speciell person i mitt liv och jag hoppas att han kommer vara det efter att vi har träffats också. han gör mig verkligen glad och lycklig kan det bli bättre. iaf jag längtar verkligen men när jag kommer hem ska jag gör värsta långa samman fattning om hela denna veckan och ska ta massa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0