inte bloggat på ett tag

SORRY att jag inte har bloggat på dett tag men har inte riktigt tänk på det och inte orkat med det och nu har dom ju ändrat här lite också. men jag tror ingen dog av att jag inte har skrivit här skriver ju inget viktigt iaf. men nu ska jag berätta lite tänkte jag att jag och Gabbi antaligen kommer åka till STOCKHOLM snart och det ska bli riktigt skoj om det blir av bara men det ska bli av måste.
iaf på fredag blir det Kristian Anttila på bengans köpa han nya album och se han spela och signering:P ska bli skoj tror jag inte har träffat kristian sedan i julas och det är riktigt illa måste jag på stå. blir nog inte många konserter med han iår illa och synd men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0