You don't know me, and you don't even care

en bra låt
Augustana - Boston


och på ta om att du inte bryr dig, blir så jävla trött på det. så får jag vill säga något som betyder något för mig så bryr du inte dig,
 men så fort det handlar om saker om dig så är jag där och lyssnar. 
hur bra vän är du igentligen?
så tänk på att du kan lyssna på mig ibland, det gör faktikst ont i mig att blir ner tryckt på det viset.
och det har varit så ganska länge men det är inte före nu jag vågar sig hur jag känner och blir jävligt arg så tänk inte bara på dig själv vore ju snällt om du ställde upp för mig och lyssnade.
men det finns stunder du lyssnar och dom är jag tacksam för.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0