Träffa Adam


igår åkte jag till Adam, vi gick på stan lite för han gick till NK först för att hämta en parfym men den var forfarande inte där. sedan gick vi till HM och Adam köpte två bas t-shirtar en svart och en vit och så köpte han en jättetun shorta den var skit snygg. sedan åkte vi hem till Adam. sedan lite senare på dagen så gick vi till willys och pantade lite flaskor  sedan gick vi och köpte massa chips och cola man var tvungen att köpa för minst 50 om man skulle betala med kort så det blev en massa chips haha^^ orkar inte förklar varför. sedan tänkte vi gå upp på berget men blev inte så vi orkade inte vi satte oss i solen ett tag sedan gick vi hem igen vilade lite och sedan gick vi till willys igen för att handla mat vi gjorde tacos sedan och tittade lite på tv sedan blev det myspys och sova. sedan på morgnen vaknade vi och adam skulle till jobbet och jag skulle till borås för att jag skulle till tandläkaren och sedan hem. adam påstog att jag snarkade hahah^^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0