Stockholm

Dag 1 Måndag
vår buss gick vi elvatiden från borås och det tog några timmar upp vi var la framme vi 4 tiden har inte xakt tiden i huvudet. när vi kom fram så träffade vi patrik och david på terminalen där efter åkte vi till vårat vandra hemma och duschade av oss lite och sedan åkte vi hem till patrik och åt mat och sedan blev jag och gabbi bjudna på bowling det var nag vi ägde dom och efter de blev det två aqua tini i baren och sedan tillbaka till vandrahemmet för att sova.
Dag 2 Tisdag
denna dagen började med shopping och jag och gabbi  det var rätt najs och vi var vid slottet också och sedan skulle vi på bio kolla på narnja och då kom patrik och kollade på den med oss sedan åkte vi till vandra hemmet hemtade vår väskor och sedan åkte vi hem till rikard vi drack öl och våda den dagen slutade med att jag låg i samma säng som rikard och david as trångt.
Dag 3 Onsdag
Hela onsdagen var vi på Gröna lund det var ganska skoj eftersom att jag inte har varit där innan men liseberg är bättre efter gröna åkte vi till rikard och sedan till patrik
Dag 4 Torsdag
denna dagen var inte bra alls jag och gabbi missade vårna buss hem och fick ta en annan buss hem samma dag som tur var men blev 300 kr fatiggare illa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0